måndag 11 april 2011

Healing

Har idag varit på massage och healing hos min underbara själscoach Lukas! Detta med healing går inte att förklara med ord utan måste upplevas. Sen är det med detta som med det mesta inom den alternativa behandlings världen - du måste vara öppen för det! Jag själv tycker att det är helt fantastiskt.
När det är en bra dag som idag kommer jag i något som liknar ett transtillstånd, jag sover inte men är så borta och avkopplad så jag är inte närvarande på något sätt. Helt helt underbart och när det är klart så är jag fylld av så mycket energi och glädje så....ja jag bara sprudlar:-) Härlig känsla!
Har du fått healing? Hur upplever du isf det?

1 kommentar:

  1. Spännande sida, Rosa...ska försöka följa din blogg! är helt inne på din linje, men healing har jag inte haft förmånen att prova ännu!

    SvaraRadera