söndag 14 november 2010

Söndag och Fars Dag

Var riktigt förvirrad idag när klockan ringde tog en bra stund innan jag fattade varför jag ställt klockan -javisst ja skulle ju äta frulle med pappsen, lillebror och brorsdottern.
Blev till att snabbt hoppa i kläder och farta iväg till en go frulle med lilla familjen -trodde jag! Brossan hade fått i uppgift att köpa ett gott bröd och vad kommer han med vitt vetemjöls bröd HALLÅ trodde du fatta vad jag menade med gott bröd!! Ja detta är gott...tycker jag svarar han mig! Hmm ja jag får väl vara tydligare nästa gång då.
Så det blev en oerhört liten frukost med vitt bröd och Lätta maragarin:-( Inte ens lönt att tänka tanken att försöka få gamla far att ändra på det och köpa bregott istället - det e samma skit vilket som menar han på...ja jag kan faktiskt inget annat än le :-) Gamla pappsen klart du ska äta Lätta - det har ju dietisten sagt och hon vet ju bäst - eller?????

Sen blev det en lååååååång skogspromenaden med goa Carin. Så bejakande och uppfriskande med rena öppna samtal om livet i stort i världens bästa skog :-D.

Nu blir det svampsoppa till kvällsmat och soffan och lite planeringsarbete inför veckan som komma ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar